Translate

onsdag 1 juli 2020

Fått lite solsting eller har hittat rätt! ,-))


Jag är hemma har inte åkt på semester ,-))
Har varit hos mamma, ute med hundar, de har simmat!
Och beställt kläder från floryday.
Jag som sällan köper kläder........har nu beställt så mycket. I natt kl 3 damp senaste blusen ner i brevlådan. Den var så snygg så jag beställde samma i två andra färger. plus en till! Vet inte hur mycket jag beställt, men det känns så rätt. Helt i min smak!
Jag brukar sällan köpa kläder. ,-))

Har varit mycket nöjd med det jag fått, byxorna var jag tveksam till, men Så sköna! ,-))
Kalla det solsting vilket det mycket väl kan vara eller så har jag hittat rätt ,-))
Ha det fint


10 kommentarer:

  1. Ska inte köpa något...hmmm..
    Men kolla kan jag ju! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kolla kan man ,-)
      Brukar inte tycka om att skicka efter, men det var minst 50% på allt så jag skickade efter lite i taget ,-)
      KRAM ,-)

      Radera
  2. Vad roligt att du hittat rätt- Tror nog mer på det än solsting. Och hittar man kläder som känns bra så betyder det så mycket. Förstår att ni badat hundarna i värmen. Och trevligt med besök hos din mamma.
    Ha det fint och trevlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja brukar ha svårt att hitta kläder jag gillar ,-) Men nu får det vara stopp, men minst 50 % på allt som jag skickat efter ,-)
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Så härligt att du köper kläder och trivs med det! Tror inte det är solsting utan välbefinnande😉 Men vem som delar ut post 03.00 gör mig lite fundersam🤔
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev förvånad när de kom så tidigt, men Early bird heter dom, och det passar ju ,-)
      Det var senaste blusen som kunde komma genom brevlådan, ,-) Nöjd ,-) KRAM !,-)

      Radera
  4. Det stod nog ditt namn på kläderna!
    Jo, men de har snygga kläder, jag bara vågar inte skicka efter längre.
    Roligt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte heller vågat skicka efter, men 50 % på allt jag beställt, så jag skickade efter några i taget! ,-)
      KRAM ,-)

      Radera
  5. Härligt när man hittar kläder som man trivs med så då ska man passa på. Dessutom så är det roligt att förnya sig lite vilket jag skulle vilja och behöva göra.

    Kram och ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och minst 50 % på allt ,-)
      Men nu får det räcka!
      KRAM ,-)

      Radera