Translate

tisdag 23 november 2021

Vi vann 500 tusen ,-))) eller kunde ha gjort ,-)) Och kommer inte in hos några bloggvänner som har Wordpress!!?

 


Eller vi kunde ha gjort ,-))) om vi varit med i Bytt är Bytt som går på TV. Vi tittar i efterhand på nätet.

Spännande, intressant. Och kul att gissa själv, ibland har vi rätt på några och det högsta. Önskar ju alltid att de tävlande får högsta beloppet! Men i det avsnitt vi såg idag, hade vi båda två rätt på alla föremål, även hur mycket de var värda. Kändes ju kul ,-)  Första gången det har hänt! ,-)

Därför får rubriken vara så att vi vann ,-))  Även om det inte syns på bank kontot ,-))

På väg hem från mamma ser vi det här vackra, nu blev bilden inte så skarp, men inte lätt att fota i rusningstrafiken, men mysigt såg det ut.. 

Några bloggvänner som har Wordpress kommer jag inte längre in för att kommentera, skriver det igen så ni vet.

Det står att jag inte är inloggad, fast jag är det. Mitt lösenord som jag måste skriva in för en kommentar hos er.....det fungerar inte .



8 kommentarer:

  1. Ja, nära skjuter ingen hare, men grattis till att ha klarat av frågorna!
    Omplacering av pensionerad hund: jag tror det löser sig, för den synskadade måste ha hjälp och får då en ny hund. Tror denna damen var inne på sin tredje hund nu.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har rätt, viktigast är ju att få en hund, så värdefullt. Jag tittar ju på mina och tänker att nej aldrig jag skulle låta dom gå.
      Hunden är värdefull i alla situationer ,-)
      Ha det jättefint KRAM!

      Radera
  2. Såg lite av programmet. Är urdålig på värden sv olika föremål. Skulle behöva ha hjälp av någon kunnig att värdera en del föremål här.
    Vacker bild! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag varit i TV hade det säkert gått åt skogen, men hemma i lugn och ro är det ganska lätt ,-)
      Kul att få saker värderade, men tvivlar på att vi har något av värde annat än för oss.
      KRAM ,-)

      Radera
  3. Vad roligt att ni hade så "rätt" här i "Bytt är bytt." Visst ärdet kul att fundera. Tyvärr brukar jag inte lyckas så bra.
    Så vacker bild där med ljusen. Undrar om du tagit den i Uppsala och denna ljusfestival som varit där. Har besökt den förr men missade i år.
    Trist att du inte kommer in på WP . Verkar vara något knas för hos en del med blogsot har jag svårt att få genom kommentarer. De vill att jag ska vara inloggad på google.Och det vill jag helst inte.
    Hoppas det ordnar sig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan tänkas, ljusfestivalen har vi inte varit på, men det skulle ha varit vackert. De här är Svandammen, så fint. Vi åker bara förbi .
      Nej precis jag vill helst inte heller vara inloggad, och mitt lösenord fungerar inte, det borde det göra, då blir jag misstänksam, jag hoppas på att det rättar till sig! ,-) Så vi får hoppas på att det ordnar sig ,-)
      KRAM!

      Radera
  4. Vacker bild! Jobbigt när man inte kan kommentera sina vänners bloggar, hoppas det fixar till sig. Jag brukar också gissa på Bytt i Bytt för mig själv.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekonstigt när det helt plötsligt inte fungerar. Men har hört att det är svårare att kommentera hos oss som har blogspot, hoppas det löser sig. Visst är det kul att gissa själv. Kul program.
      Ha det jättefint STOR KRAM ,-)

      Radera